6.30-8.15
Schodzenie się dzieci. Indywidualna realizacja zadań edukacyjnych, dodatkowe działania edukacyjne dla dzieci z
deficytami rozwojowymi i dla dzieci zdolnych. Zabawy swobodne wg zainteresowań dzieci.
8.15-8.30
Zaplanowane ćwiczenia poranne, zabiegi higieniczne.
8.30-9.00
Śniadanie - samodzielne dyżury dzieci.
9.00-10.00
Realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności dostosowanych do możliwości dziecka: działania zespołowe, z całą grupą, praca indywidualna
10.00-11.30
Zabawy zorganizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym lub w sali.
11.30-12.00
Przygotowanie do obiadu.
12.00-12.30
Obiad - samodzielne dyżury dzieci.
12.30-14.15
Poobiedni relaks - w grupach młodszych leżakowanie ze słuchaniem ulubionych bajek, w grupie starszej praca z dziećmi o indywidualnych potrzebach rozwojowych. Realizacja pomysłów dzieci. Propozycje dodatkowych zadań dla dzieci chętnych.
14.30-14.45
Przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek.
14.45-16.30
Aktywność własna dzieci. Zabawy ruchowe w sali i na powietrzu. Kontakty indywidualne z rodzicami w miarę zaistniałych potrzeb. Rozchodzenie się dzieci.