Aktualności z życia szkoły
Rok szkolny 2013/2014
Co nowego ostatnio pojawiło się na naszej stronie? Zobacz w zakładce Nowości
Godziny pracy sekretariatu szkoły
Godziny pedagoga
szkolnego, psychologa, logopedy, reedukatora
Rok szkolny 2013/2014
![]() |
|
|||||||||||||||
![]() |
!!! Zestaw podręczników Szkoły Podstawowej nr 2 w roku szkolnym 2014/2015 !!! | |||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
Dzień Bezpłatnych Diagnoz Logopedycznych DBDL w dniu 8 marca 2014 (sobota) w godz. 10.00 – 12.00 |
|||||||||||||||
![]() |
Półkolonie „Zimę w mieście”! - 17–28 lutego 2014 r. w godz. 9.00–14.00 | |||||||||||||||
![]() |
18.12.2013r. o godz. 18.00 - uroczyste zakończenie projektu „Droga ku lepszej przyszłości” | |||||||||||||||
![]() |
Projekt "DROGA DO SUKCESU - indywidualizacja procesu nauczania w klasach I - III Wypłata "Wypłata |
|||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
Zapraszamy Rodziców i dzieci
|
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
Rządowy program pomocy uczniom w 2013 r. - "Wyprawka szkolna" |
![]() |
UWAGA RODZICE!
Dnia 10 X 2013r. - w związku z organizacją w SP2 Forum Edukacyjnego
- lekcje kończą się o godzinie 15.00. Świetlica
czynna jak każdego dnia.
14 X 2013r. jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych.
Tego dnia o godzinie 10.00 odbędzie się w naszej szkole
ślubowanie klas pierwszych.
Informujemy ponadto, że 14 X w godzinach 7.00-17.30 będzie czynna świetlica
szkolna.
![]() |
|
![]() |
DWÓJKOWY DZIEŃ INTEGRACJI 12.10.2013r. godz. 09.00-12,30 Plakat <<< >>> Program szczegółowy |
![]() |
IV FORUM EDUKACYJNE -„Z UCZNIEM i DLA UCZNIA” |
![]() |
Zarządzenie dyrektora w sprawie dodatkowych dni wolnych w roku szkolnym 2013/2014 |
Rok szkolny 2012/2013
UWAGA RODZICE
GODZINY PRACY SPECJALISTÓW | |||||
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
Sekretariat szkoły | 08.00-16.00 | 08.00-16.00 | Dzień wewnętrzny | 08.00-16.00 | 08.00-16.00 |
Pedagog szkolny Krystyna Sierakowska |
13.15-14.00 15.00-17.00 |
08.00-11.30 | 12.30-13.15 14.00-17.00 |
09.00-11.30 13.15-16.00 |
08.00-13.15 |
Psycholog Monika Worch |
----------- | ----------- | 15.00-17.00 | ----------- | ----------- |
Logopeda |
Otwarte
zajęcia z terapii logopedycznej dla rodziców odbywają się w pierwszym tygodniu każdego miesiąca. |
||||
Logopeda Marzena Żakowska |
|||||
Reedukator Beata Kynczew |
|||||
Reedukator Edyta Kurlej |
|||||
Ze względu na specyfikę pracy specjalistów, rodzice
proszeni są o wcześniejsze umawianie się na spotkanie. |
WYPRAWKA SZKOLNA
Dyrektor szkoły informuje, że w najbliższych dniach wypłacane będą pieniądze z programu WYPRAWKA SZKOLNA.
Osoby, które złożyły wniosek, proszone są o stawienie się z dowodem osobistym w dniach:
22.11.2013 (piątek) – godz. 9.00-11.00
25.11.2013 (poniedziałek) – godz. 15.00-17.00
27.11.2013 (środa) – godz. 15.00-17.00
Pieniądze wypłacane będą w gabinecie nr 20 (I piętro).
STYPENDIUM NAUKOWE I SPORTOWE
W dniach 22.11.2013, 25.11.2013, 27.11.2013 w gabinecie nr 1 wypłacane będzie stypendium naukowe i sportowe za ubiegły rok szkolny.
Stypendium naukowe otrzymują uczniowie ubiegłorocznych klas IV-VI, którzy uzyskali średnią ocen co najmniej 4,75 oraz bardzo dobre lub wzorowe zachowanie.
Stypendium sportowe uzyskują uczniowie, którzy reprezentowali aktywnie szkołę w zawodach sportowych (powiatowych i międzypowiatowych) oraz uzyskali średnią ocen co najmniej 4,0.
Do odebrania stypendium potrzebny jest dowód osobisty rodzica.
Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 2 z
Oddziałami Integracyjnymi
im. Janusza Korczaka w Błoniu
z dnia 26.09.2013
w sprawie organizacji dni wolnych w roku szkolnym 2013/2014
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Błoniu, działając na podstawie Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 października 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. Nr 186, poz. 1245), po zasięgnięciu opinii Rady Pedagogicznej, Rady Rodziców i Samorządu Uczniowskiego, ustala następujące dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2013/2014:
![]() |
· 2, 3 stycznia 2014 r. |
![]() |
· 1 kwietnia 2014 r. (Ogólnopolski Sprawdzian Kompetencji dla klas VI) |
![]() |
· 2 maja 2014r. |
![]() |
· 20 czerwca 2014r. |
W dniach, o których mowa w zarządzeniu, w szkole organizowane będą zajęcia wychowawczo – opiekuńcze w świetlicy szkolnej oraz – przy sprzyjającej pogodzie – na boiskach szkolnych. W terminie 2,3 stycznia – w związku z pracami remontowymi – opieka nad dziećmi sprawowana będzie prawdopodobnie w Świetlicy Terapeutycznej O UŚMIECH DZIECKA.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dyrektor szkoły
UWAGA! KIERMASZ NOWYCH PODRĘCZNIKÓW!
Dnia 28 czerwca 2013r. i 2 września 2013r. w godzinach 8.30 - 14.00 w naszej szkole odbędzie się KIERMASZ NOWYCH PODRĘCZNIKÓW
dla klas I-VI na rok szkolny 2013/2014.
UWAGA! KIERMASZ UŻYWANYCH PODRĘCZNIKÓW!
UCZNIOWIE KLAS IV i VI!
Jeśli Wasze podręczniki są w dobrym stanie i chcielibyście je sprzedać kolegom z młodszych klas, wyceńcie wspólnie z rodzicami swoje książki i przynieście je 26 czerwca (środa) do szkoły.
W godzinach 11.00 - 14.00 - będziecie mogli je sprzedać na KIERMASZU UŻYWANYCH PODRĘCZNIKÓW. Zapraszamy na hol I piętra.
Jeśli ktoś z Was chciałby oddać swoje książki za darmo, prosimy o przyniesienie ich do Pani Pedagog.
RODZICE I UCZNIOWIE KLAS III i V!
26 czerwca w godzinach 11.00 – 14.00 na holu I piętra odbędzie się KIERMASZ UŻYWANYCH PODRĘCZNIKÓW. Będą one sprzedawane przez uczniów klas IV i VI i/lub ich rodziców.
Szkoła nie bierze odpowiedzialności za stan używanych podręczników i nie ma żadnego wpływu na ich cenę; zostaną one wycenione przez aktualnych użytkowników.
KARTA ROWEROWA W NASZEJ SZKOLE
I etap
W przygotowaniach do egzaminu pomogą uczniom klas czwartych przedstawiciele Policji Drogowej.
Spotkania z Policjantem odbywać się będą w środy, w sali nr 9, w następujących terminach:
3.04, 24.04, 15.05 bieżącego roku według planu:
lekcja 3 – kl. 4b
lekcja 4 – kl. 4d
lekcja 5 – kl. 4a
lekcja 6 – kl. 4c
lekcja 7 – kl. 4e
II etap - Pod koniec maja odbędzie się egzamin teoretyczny w formie testu.
III etap - Po zdaniu części teoretycznej uczestnicy przystąpią do egzaminu praktycznego pod czujnym okiem Policji.
Egzamin praktyczny odbędzie 5.06.2013 roku także w środę.
II etap - Pod koniec maja odbędzie się egzamin teoretyczny w formie testu.
III etap - Po zdaniu części teoretycznej uczestnicy przystąpią do egzaminu praktycznego pod czujnym okiem Policji. Egzamin praktyczny odbędzie 5.06.2013 roku także w środę.
KONKURS NA SKARBONKĘ
1.Przygotuj własną skarbonkę: liczy się oryginalność, funkcjonalność i sposób przyozdobienia.
2.Przynieś ją do sali 34 i zgłoś swój udział w konkursie Opiekunowi SKO.
3. Pamiętaj o podpisaniu pracy.
Termin składania prac upływa 25 marca.
Ogłoszenie wyników i wręczenie nagrody dla zwycięzcy – 26 marca.
Konkurs jest przeznaczony dla członków SKO.
Za zgodą rodziców zawsze możesz przystąpić do SKO.
Dodatkowe, pozalekcyjne zajęcia z
gimnastyki korekcyjnej,
odbywają się we wtorki w godz. 16.05 - 16.50, w sali 33.
Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich chętnych dzieci, które do
tej pory nie uczęszczały na gimnastykę korekcyjną.
Obowiązuje strój gimnastyczny
Nauczyciel
Aneta Rosłoń-Nowak
|
ŚWIĄTECZNE MALOWANIE BOMBEK
14.12.2012r. o godz. 18.00 ZAPRASZAMY wszystkich uczniów z rodzicami do wspólnej zabawy.
Ta własnoręcznie wykonana bombka może być twoją
własnością, |
|
|
zapraszamy serdecznie
na nasze stoisko |
Tylko u nas będzie można zakupić wykonane przez uczniów, rodziców i pracowników szkoły niepowtarzalne ozdoby choinkowe! |
Zakupując świąteczny drobiazg – wspieramy szkołę i pomagamy dzieciom! |
|
Zapraszamy do szkoły rodziców i dzieci na warsztaty świąteczne |
|
klasy 4 15.11.2012r. godz. 17.00 zapisy do 14.11.2012 |
klasy 5 i 6 22.11.2012r. godz. 17.00 zapisy do 16.11.2012 |
|
Podczas warsztatów będą wykonywane świeczniki z makaronu. | Podczas warsztatów będą wykonywane choinki z różnych materiałów (makaron. orzechy, szyszki). |
USTALENIA DOTYCZĄCE OBIADÓW (od 1 grudnia 2012r.)
Szanowni Państwo!
Uprzejmie informujemy, że obecny system płatności za obiady funkcjonować będzie do końca listopada.
Zgodnie z ustaleniami zapadłymi podczas zebrania rodziców z dyrektorem szkoły i przedstawicielem Firmy Cateringowej od 1 grudnia obowiązywać będą następujące zasady odpłatności za obiady:
1. Opłata za obiad wynosi – jak dotychczas – 7 zł.
2. Opłat za dany miesiąc należy dokonywać z góry raz w miesiącu na konto: PKO BP 24 1020 1055 0000 9202 0054 1763 Dariusz Kacprzak.
3. W przelewie należy podać: imię i nazwisko dziecka oraz informację, jak często je obiad, np. „rozliczenie XII – 3 tygodnie - poniedziałki, środy, piątki”
4. Jeśli w danym miesiącu dziecko jest nieobecne, należy zgłaszać to do pana Kacprzaka tel. 502 521 592 maksymalnie do godziny 9.00 dnia, w którym obiad nie będzie jedzony. Kwota za niezjedzone w danym miesiącu posiłki będzie odliczana od zapłaty za kolejny miesiąc.
5. Osoby, które nie mają możliwości dokonywania opłat przelewem, proszone są o zgłoszenie tego do p. Kacprzaka. Możliwe będzie dokonanie wpłaty gotówką w umówionym terminie.
6. Opłatę za grudzień należy wnieść do końca listopada.
7. Kontakt z panem Kacprzakiem możliwy jest także za pomocą poczty elektronicznej: kuch_dar75@wp.pl
UWAGA!!! DOTYCZY DZIECI JEDZĄCYCH OBIADY
Opłaty za obiady będą
przyjmowane z góry raz w tygodniu w kolejne piątki (najbliższy 12.10.2012r.) w
sekretariacie szkoły w godzinach 8.00 – 16.00.
Prosimy o płatność
za kolejny tydzień lub za cały miesiąc (obiad = 7 zł).
Pieniądze za
niezjedzone obiady będą zwracane pod warunkiem zgłoszenia do godz. 9.00
nieobecności dziecka trwającej 3 dni lub więcej.
Prosimy o
bezwzględne zastosowanie się do podjętych ustaleń.
Dyrektor szkoły: Aldona Cyranowicz
PRACA SEKRETARIATU
Sekretariat szkoły
otwarty jest w godz. 8.00 – 16.00.
Środa jest dniem wewnętrznym.
Prosimy rodziców i nauczycieli o załatwianie spraw wymagających pomocy ze strony
Sekretarz szkoły lub interwencji Dyrektor (Wicedyrektor) szkoły w pozostałe dni
tygodnia (poza nagłymi, bardzo ważnymi przypadkami).
Dyrektor szkoły: Aldona Cyranowicz
UWAGA! OBIADY!
Od 1 października będzie można korzystać w naszej szkole z obiadów (II
dania).
Koszt jednego posiłku – 7 zł.
Można jeść obiady każdego dnia lub w wybrane dni tygodnia.
Wpłaty za posiłki zbierane będą raz w tygodniu, z góry, w kolejne
piątki od godziny 12.00.
Aby otrzymać zwrot pieniędzy za niezjedzone obiady, należy zgłosić
nieobecność dziecka danego dnia do godziny 9.00.
Zarządzenie
Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza
Korczaka w Błoniu
z dnia 27.09.2012
w
sprawie organizacji dni wolnych w roku szkolnym 2012/2013
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Błoniu, działając na podstawie Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 października 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. Nr 186, poz. 1245) po zasięgnięciu opinii Rady Pedagogicznej, Rady Rodziców i Samorządu Uczniowskiego, ustala następujące dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno - wychowawczych w roku szkolnym 2012/2013:
· 02.11.2012r. (Zaduszki)
· 4 kwietnia 2013 r. (Ogólnopolski Sprawdzian Kompetencji dla klas VI)
· 2 maja 2013r. (dzień pomiędzy 1 i 3 maja)
· 31 maja 2013r. (piątek po Bożym Ciele)
W dniach, o których mowa w zarządzeniu, szkoła ma obowiązek zorganizowania zajęć wychowawczo - opiekuńczych.
Prosimy rodziców (prawnych opiekunów) o zgłaszanie do wychowawców potrzeby ewentualnej opieki nad dzieckiem w szkole, zawsze na 5 dni przed ustalonym dniem wolnym.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dyrektor szkoły
Aldona Cyranowicz
STYPENDIUM SOCJALNE
Uprzejmie informuję rodziców uczniów wszystkich klas o możliwości
otrzymania stypendium socjalnego dla ucznia naszej szkoły.
Warunkiem uzyskania stypendium jest dochód, który nie przekracza
456 zł netto
na osobę w rodzinie, to jest o 105 zł. wyższy niż w latach ubiegłych.
Termin składania wniosków upływa dnia 15 września 2011 r.
Druk do pobrania:
Wniosek –
stypendium socjalne
Druki wniosków można także otrzymać w sekretariacie szkoły lub u pedagoga szkolnego (gabinet nr 28 na II piętrze), w Urzędzie Miejskim w pokoju nr 1 oraz w Wydziale Oświaty.
Wnioski należy składać
w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu w Błoniu, przy ul. Traugutta 6,
tel. 22/ 725 50 20
Dyrektor szkoły
Aldona Cyranowicz
Rozpoczęcie roku szkolnego 2012/13
|
|
Klasy 4 - 6 | godz 09.00 |
Klasy 2 - 3 | godz 10.00 |
Klasy 1 | godz 12.00 |
Warsztaty z psychologiem na temat |
|||
Klasa I a | Klasa I b | Klasa I c | Klasa I d |
27.08.12 r. (poniedziałek) od godziny 15:30 do 18:00 w sali 21. |
28.08.12 r. (wtorek)
od godziny 15:30 do 18:00 w sali 21 |
29.08.12 r. (środa)
|
30.08.12 r. (czwartek)
od godziny 15:30 do 18:00 w sali 21. |
Rok szkolny 2011/2012
Plan lekcji na II semestr 2011/12 dla klasy:
1A | 1B | 1C | 1D | 1E | 1F | 2A | 2B | 2C | 2D | 2E | 3A | 3B | 3C | 3D | 3E |
4A | 4B | 4C | 4D | 5A | 5B | 5C | 5D | 6A | 6B | 6C |
UWAGA RODZICE
Zapraszamy dzieci zainteresowane budowaniem i programowaniem prostych modeli z klocków LEGO podłączonych do komputera!
W terminie 27-31.08.2012 roku w naszej szkole odbywać się będą ROBOWAKACJE. Planowane godziny zajęć: 10.00-12.00 (27.08) , 8.00-12.00 (28-31.08). W czasie spotkań dzieci zbudują takie zabawki, jak: robot omijający przeszkody, linefollower, robopiesek, głodny krokodyl, ryczący lew, tańczące kurczaki, roboty-piłkarze.
Zajęcia prowadzone będą przez Firmę TROBOT w ramach projektu “Przepis na edukacyjny sukces - ugotuj z nami swoją przyszłość! - wdrożenie programów rozwojowych szkół Gminy Błonie" i finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Grupa składać się będzie tylko z 16 osób. Preferowane dzieci z klas I-IV.
Rodzice zainteresowani udziałem dzieci w projekcie proszeni są o jak najszybszy (do 25.06.2012r.) kontakt z dyrektor lub wicedyrektor szkoły. Warunkiem przystąpienia do projektu jest podpisanie deklaracji deklarującej czynny udział w organizowanych działaniach.
ZAPRASZAMY!
3 kwietnia szóstoklasiści pisali Ogólnopolski
Sprawdzian Kompetencji.
28 maja podane zostały jego wyniki.
Jak poradziły sobie nasze szóste klasy?
KLASA VIA – średnia 21,69/40 | - w skali staninowej WYNIK ŚREDNI |
KLASA VIB – średnia 26,59/40 | - w skali staninowej WYNIK BARDZO WYSOKI |
KLASA VIC – średnia 26,47/40 | - w skali staninowej WYNIK BARDZO WYSOKI |
ŚREDNIA SZKOŁY – 24,67/40 | - w skali staninowej WYNIK WYSOKI |
Najwyższe wyniki uzyskali: |
||
Imię i nazwisko | Klasa | Ilość punktów |
KAMIL SIDOR | VIB | 40 |
ALEKSANDRA CHOJNACKA | VIB | 38 |
TAMARA ROCHALSKA | VIC | 38 |
LAURA PLOCH | VIC | 38 |
ADAM ROZENEK | VIA | 37 |
PIOTR BERLIŃSKI | VIB | 36 |
MARTYNA GŁOGOWSKA | VIB | 36 |
MONIKA GAWART | VIC | 35 |
DANIEL MICHALSKI | VIB | 35 |
MIKOŁAJ WITEK | VIB | 35 |
BARTOSZ KARCZEWSKI | VIB | 34 |
ADAM WÓJCIK | VIC | 34 |
DANIEL WIELĄDEK | VIB | 34 |
ALEKSANDRA KOZŁOWSKA | VIC | 34 |
KACPER SEMENIUK | VIB | 33 |
WITOLD SOKOŁÓW | VIB | 32 |
SANDRA TRZCIŃSKA | VIC | 32 |
WERONIKA WADECKA | VIC | 32 |
ALEKSANDRA KUCHARSKA | VIA | 32 |
MICHAŁ ODZIEMCZYK | VIA | 30 |
FILIP BEZPAŁKO | VIB | 30 |
JULIA KRZYŻAK | VIB | 30 |
GRATULUJEMY! |
Zapraszamy
31
marca 2012r. o godz. 13.00
do sali kinowej w Centrum Kultury w Błoniu
PREMIERA PRZEZABAWNEGO PRZEDSTAWIENIA
„CZERWONE KAPTURKI”
W ROLI AKTORÓW: nauczyciele i pracownicy SP2.
Zapewniamy świetną zabawę, dużo śmiechu i niezapomnianych wrażeń.
Zapraszamy wszystkie dzieci od lat 2 do 102 do wspólnego radosnego świętowania
DNIA DZIECKA
1 czerwca 2012 na Rynku
>>>zobacz program imprezy
LATO W MIEŚCIE 2012
W bieżącym roku planujemy organizację
3 turnusów półkolonii dla łącznie 120 dzieci (po 40 w turnusie) w
terminach:
I turnus: 02 – 13 lipca 2012r.
II turnus: 16 – 27 lipca 2012r.
III turnus: 30 lipca – 10 sierpnia 2012r.
Ponieważ nie wiemy, czy otrzymamy dofinansowanie z MIWPU i Kuratorium, na tę chwilę zakładamy, że uczestnicy półkolonii będą musieli pokryć koszty wyjazdów na wycieczki (np. wstępy na basen, do kina, do muzeum itp.) – w kwocie 80-100 zł za turnus.
Wszyscy chętni proszeni są o zapisywanie się na wybrany turnus. Zapisy w sekretariacie.
Karty półkolonijne będą do pobrania od 21 V 2012r.
Zgodnie z Zarządzeniem z dnia 29 IX 2011 roku Dyrektor
szkoły przypomina,
że 30 kwietnia i 2 maja to w naszej placówce dni wolne
od zajęć dydaktycznych.
Uprzejmie prosimy o dostarczenie do wychowawców klas pisemnych
informacji,
które dzieci i w jakich godzinach korzystać będą w te dni z opieki świetlicowej.
Równocześnie informuję, że dnia 4 maja odbywać się będą
zajęcia lekcyjne, zgodnie z planem.
ZAPROSZENIE na SPEKTAKL SŁOWNO-MUZYCZNY |
||
![]() |
Dyrektor, Nauczyciele i Uczniowie |
|
Lista
dzieci zakwalifikowanych do projektu "Sobotnia edukolandia"
Lista rezerwowa "Sobotnia edukolandia"