Aktualności z życia szkoły
Rok szkolny 2013/2014

Co nowego ostatnio pojawiło się na naszej stronie? Zobacz w zakładce Nowości

Godziny pracy sekretariatu szkoły
Godziny pedagoga szkolnego, psychologa, logopedy, reedukatora

Rok szkolny 2013/2014

punktor

REKRUTACJA DO KLAS PIERWSZYCH 2014/2015

  1. NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE

  2. KARTA ZGŁOSZENIA DZIECKA

  3. WNIOSEK O PRZYJĘCIE DZIECKA spoza rejonu

  4. OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU KRYTERIÓW

  5. REGULAMIN REKRUTACJI

 

punktor !!! Zestaw podręczników Szkoły Podstawowej nr 2 w roku szkolnym 2014/2015 !!!
punktor

Informacje Dyrektora - czerwiec 2014r.

punktor

Karta rowerowa - materiały do nauki

punktor

Wyniki Konkursu "Ocal lokalną historię"

punktor

Półkolonie 2014 w SP2 30.06-11.07.2014r.

punktor

Sukces naszej gazety!

punktor

Tydzień z teatrem - zobacz jakie są konkursy

punktor

UCZCIJ URODZINY NASZEJ SZKOŁY! WEŹ UDZIAŁ W KONKURSACH!

Zobacz regulaminy konkursów

punktor

Dzień Bezpłatnych Diagnoz Logopedycznych DBDL w dniu 8 marca 2014 (sobota) w godz. 10.00 – 12.00

punktor Półkolonie „Zimę w mieście”! - 17–28 lutego 2014 r. w godz. 9.00–14.00
punktor 18.12.2013r. o godz. 18.00 - uroczyste zakończenie projektu „Droga ku lepszej przyszłości”
punktor

Projekt "DROGA DO SUKCESU - indywidualizacja procesu nauczania w klasach I - III Wypłata "Wypłata

punktor

Wypłata "Wyprawki szkolnej" >>>szczegóły

punktor

Wypłata Stypendium Naukowego i Sportowego >>>szczegóły

punktor

Zapraszamy Rodziców  i dzieci

20.11.2013

17.00 Warsztaty "Twoje dziecko online"   >>>więcej>>>
21.11.2013 17.00-19.00 Warsztaty bożonarodzeniowe  >>>więcej>>>
27.11.2013 17.00-19.00

Warsztaty bożonarodzeniowe  >>>więcej>>>

29.11.2013 Zgłoszenia
do 25.11.13
Konkurs dla każdego, kto ma jakiś talent lub pasję!  >>>więcej>>>
11.12.2013 18.00 Świąteczne malowanie bombek  >>>więcej>>>

punktor

Rozkład jazdy autobusów w roku szkolnym 2013/14

punktor

Rządowy program pomocy uczniom w 2013 r. - "Wyprawka szkolna"
Pobierz wniosek o dofinansowanie (Wyprawka szkolna)

punktor

STYPENDIUM SOCJALNE 2013/14

UWAGA RODZICE!
Dnia 10 X 2013r.
- w związku z organizacją w SP2 Forum Edukacyjnego
 - lekcje kończą się o godzinie 15.00. Świetlica czynna jak każdego dnia.

14 X 2013r. jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych.
Tego dnia o godzinie 10.00 odbędzie się w naszej szkole ślubowanie klas pierwszych.
Informujemy ponadto, że 14 X w godzinach 7.00-17.30 będzie czynna świetlica szkolna.
 

punktor

 

punktor

DWÓJKOWY DZIEŃ INTEGRACJI 12.10.2013r. godz. 09.00-12,30

Plakat   <<<  >>>   Program szczegółowy

punktor IV FORUM EDUKACYJNE -„Z UCZNIEM i DLA UCZNIA”
punktor Zarządzenie dyrektora w sprawie dodatkowych dni wolnych w roku szkolnym 2013/2014

Rok szkolny 2012/2013

punktor Godziny zakończenia roku szkolnego 2012/13
27.06.2013r. 28.06.2013r. 28.06.2013r. 28.06.2013r. 28.06.2013r.
KLASY VI

KLASY IV-V

KLASY I KLASY II KLASY III
godz. 15.30

godz. 08.30 

godz. 10.00 godz. 11.00 godz. 12.30
punktor !!! Zestaw podręczników Szkoły Podstawowej nr 2 w roku szkolnym 2013/2014 !!!
punktor

UWAGA! KIERMASZ NOWYCH PODRĘCZNIKÓW!
28 czerwca 2013r
. i 2 września 2013r.  w szkole w godzinach 8.30 - 14.00

punktor KIERMASZ UŻYWANYCH PODRĘCZNIKÓW! 26 czerwca (środa) w szkole w godz. 11.00 - 14.00
punktor OGŁOSZENIE - Lato w Mieście 2013

Zebranie rodziców dzieci zapisanych

na półkolonie „Lato w Mieście 2013”

odbędzie się dn. 26 czerwca 2013 r. (środa)

o godz.18.00 w sali nr 18.

Obecność rodziców obowiązkowa.

punktor Laureaci konkursu SKO na skarbonkę
punktor KIERMASZ ŚWIĄTECZNY 24 III 2013r.
punktor

KARTA ROWEROWA W NASZEJ SZKOLE

punktor KONKURS NA SKARBONKĘ - Termin składania prac upływa 25 marca.
punktor Kolonie letnie nad morzem MRZEŻYNO 2013 - organizowane przez SP2
punktor Gimnastyka korekcyjna
punktor Świąteczne malowanie bombek - 14.12.2012r.
punktor Kiermasz 1 i 2 grudnia 2012r. w Centrum Kultury
punktor USTALENIA DOTYCZĄCE OBIADÓW (od 1 grudnia 2012r.)
punktor Wypłata dofinansowania do podręczników w sali 28, w dniach 16.11-20.11.2012,
piątek 08.00 - 11.00, poniedziałek 08.00 - 11.30, wtorek 13.30 - 17.00
.
punktor Regulamin konkursu TACY SAMI
punktor Warsztaty Świąteczne 15 XI i 22 XI
punktor STOWARZYSZENIE O UŚMIECH UCZNIA przy Szkole Podstawowej nr 2 im. J. Korczaka w Błoniu
PRZYPOMINA WSZYSTKIM UCZNIOM O ZBLIŻAJĄCYM SIĘ TERMINIE ODDANIA PRAC
W POWIATOWYCH KONKURSACH - PLASTYCZNYM I FOTOGRAFICZNYM, ZORGANIZOWANYCH DLA UCZCZENIA ROKU JANUSZA KORCZAKA.
Zobacz regulaminy:   
punktor Regulamin konkursu plastycznego - KORCZAK
punktor Regulamin konkursu fotograficznego Korczak
punktor Gazeta SP2 „Nasze sprawy i sprawki’ zajęła 3. miejsce w III Ogólnopolskim Konkursie na Gazetkę Szkolną
punktor Dotyczy jedzących obiady
punktor Obiady od 10.10.2012r. w cenie 7,00 zł   >>>zobacz więcej>>>
punktor Zarządzenie w sprawie organizacji dni wolnych w roku szkolnym 2012/2013
punktor WARSZTATY „DOŚWIADCZYĆ” DLA UCZNIÓW KLAS IV-VI
punktor Dofinansowanie podręczników szkolnych
punktor

Wnioski o stypendium socjalne

punktor

Zestaw podręczników Szkoły Podstawowej nr 2w roku szkolnym 2012/2013

UWAGA RODZICE

GODZINY PRACY SPECJALISTÓW
  Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
Sekretariat szkoły 08.00-16.00 08.00-16.00 Dzień wewnętrzny 08.00-16.00 08.00-16.00
Pedagog szkolny
Krystyna Sierakowska
13.15-14.00
15.00-17.00
08.00-11.30 12.30-13.15
14.00-17.00
09.00-11.30
13.15-16.00
08.00-13.15
Psycholog
Monika Worch
 -----------  -----------  15.00-17.00  -----------  -----------

Logopeda
Aneta Paczesna

 Otwarte zajęcia z terapii logopedycznej dla rodziców
odbywają się w pierwszym tygodniu każdego miesiąca.
Logopeda
Marzena Żakowska
         
Reedukator
Beata Kynczew
         
Reedukator
Edyta Kurlej
         

Ze względu na specyfikę pracy specjalistów, rodzice proszeni są o wcześniejsze umawianie się na spotkanie.
Nr telefonu: 22 725 32 60

WYPRAWKA SZKOLNA

Dyrektor szkoły informuje, że w najbliższych dniach wypłacane będą pieniądze z programu WYPRAWKA SZKOLNA.

Osoby, które złożyły wniosek, proszone są o stawienie się z dowodem osobistym                    w dniach:

22.11.2013 (piątek) – godz. 9.00-11.00

25.11.2013 (poniedziałek) – godz. 15.00-17.00

27.11.2013 (środa) – godz. 15.00-17.00

Pieniądze wypłacane będą w gabinecie nr 20 (I piętro).

STYPENDIUM NAUKOWE I SPORTOWE

W dniach 22.11.2013, 25.11.2013, 27.11.2013 w gabinecie nr 1 wypłacane będzie stypendium naukowe i sportowe za ubiegły rok szkolny.

Stypendium naukowe otrzymują uczniowie ubiegłorocznych klas IV-VI, którzy uzyskali średnią ocen co najmniej 4,75 oraz bardzo dobre lub wzorowe zachowanie.

Stypendium sportowe uzyskują uczniowie, którzy reprezentowali aktywnie szkołę w zawodach sportowych (powiatowych i międzypowiatowych) oraz uzyskali średnią ocen co najmniej 4,0.

Do odebrania stypendium potrzebny jest dowód osobisty rodzica.

Zarządzenie

 Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi
im. Janusza Korczaka w Błoniu

z dnia  26.09.2013

 w sprawie organizacji dni wolnych w roku szkolnym 2013/2014

 

Dyrektor  Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Błoniu, działając na podstawie Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 października 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. Nr 186, poz. 1245), po zasięgnięciu opinii Rady Pedagogicznej, Rady Rodziców i Samorządu Uczniowskiego, ustala następujące dodatkowe  dni wolne od zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2013/2014:

 

punktor

·  2, 3 stycznia 2014 r.

punktor

·  1 kwietnia 2014 r. (Ogólnopolski Sprawdzian Kompetencji dla klas VI)

punktor

·  2 maja 2014r.

punktor

·  20 czerwca 2014r.

W dniach, o których mowa w zarządzeniu, w szkole organizowane będą zajęcia  wychowawczo – opiekuńcze w świetlicy szkolnej oraz – przy sprzyjającej pogodzie – na boiskach szkolnych. W terminie 2,3 stycznia – w związku z pracami remontowymi – opieka nad dziećmi sprawowana będzie prawdopodobnie w Świetlicy Terapeutycznej O UŚMIECH DZIECKA.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Dyrektor szkoły

UWAGA! KIERMASZ NOWYCH PODRĘCZNIKÓW!

Dnia 28 czerwca 2013r. i 2 września 2013r. w godzinach 8.30 - 14.00 w naszej szkole odbędzie się KIERMASZ NOWYCH PODRĘCZNIKÓW

 dla klas I-VI na rok szkolny 2013/2014.

 

UWAGA! KIERMASZ UŻYWANYCH PODRĘCZNIKÓW!

UCZNIOWIE KLAS IV i VI!

Jeśli Wasze podręczniki są w dobrym stanie i chcielibyście je sprzedać kolegom z młodszych klas, wyceńcie wspólnie z rodzicami swoje książki i przynieście je 26 czerwca (środa) do szkoły.

W godzinach 11.00 - 14.00 - będziecie mogli je sprzedać na KIERMASZU UŻYWANYCH PODRĘCZNIKÓW. Zapraszamy na hol I piętra.

Jeśli ktoś z Was chciałby oddać swoje książki za darmo, prosimy o przyniesienie ich do Pani Pedagog. 

RODZICE I UCZNIOWIE KLAS III i V!

26 czerwca w godzinach 11.00 – 14.00 na holu I piętra odbędzie się KIERMASZ UŻYWANYCH PODRĘCZNIKÓW. Będą one sprzedawane przez uczniów klas IV i VI i/lub ich rodziców.

Szkoła nie bierze odpowiedzialności za stan używanych podręczników i nie ma żadnego wpływu na ich cenę; zostaną one wycenione przez aktualnych użytkowników.

KARTA ROWEROWA W NASZEJ SZKOLE

I etap

W przygotowaniach do egzaminu pomogą uczniom klas czwartych przedstawiciele Policji Drogowej.

Spotkania z Policjantem odbywać się będą w środy, w sali nr 9, w następujących terminach:

3.04,    24.04,    15.05   bieżącego roku według planu:

lekcja  3 – kl.  4b

lekcja  4 – kl. 4d

lekcja  5 – kl. 4a

lekcja  6 – kl. 4c

lekcja 7 – kl. 4e

II etap - Pod koniec maja odbędzie się egzamin teoretyczny w formie testu.

III etap  - Po zdaniu części teoretycznej uczestnicy przystąpią do egzaminu praktycznego pod czujnym okiem Policji.

Egzamin praktyczny odbędzie 5.06.2013 roku także w środę.

 

II etap - Pod koniec maja odbędzie się egzamin teoretyczny w formie testu.

 

III etap - Po zdaniu części teoretycznej uczestnicy przystąpią do egzaminu praktycznego pod czujnym okiem Policji. Egzamin praktyczny odbędzie 5.06.2013 roku także w środę.

KONKURS NA SKARBONKĘ

1.Przygotuj własną skarbonkę: liczy się oryginalność, funkcjonalność i sposób przyozdobienia.

2.Przynieś ją do sali 34 i zgłoś swój udział w konkursie Opiekunowi SKO.

3. Pamiętaj o podpisaniu pracy.

Termin składania prac upływa 25 marca.

Ogłoszenie wyników i wręczenie nagrody dla zwycięzcy – 26 marca.

Konkurs jest przeznaczony dla członków SKO.

Za zgodą rodziców zawsze możesz przystąpić do SKO.

Dodatkowe, pozalekcyjne zajęcia z gimnastyki korekcyjnej,
odbywają się we wtorki w godz. 16.05 - 16.50, w sali 33.
Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich chętnych dzieci, które do tej pory nie uczęszczały na gimnastykę korekcyjną. Obowiązuje strój gimnastyczny
Nauczyciel Aneta Rosłoń-Nowak

ŚWIĄTECZNE MALOWANIE BOMBEK

14.12.2012r. o godz. 18.00
na holu I piętra

ZAPRASZAMY

wszystkich uczniów z rodzicami

do wspólnej zabawy.

Ta własnoręcznie wykonana bombka może być twoją własnością,
jeśli wrzucisz do puszki mały datek
na potrzeby szkoły.


ZAPRASZAMY NA KIERMASZ!


W  dniach 1 i 2 grudnia 2012 roku w godz. 11.00 – 17.00


    

zapraszamy serdecznie na nasze stoisko
do CENTRUM KULTURY .

Tylko u nas będzie można zakupić wykonane przez uczniów, rodziców i pracowników szkoły  niepowtarzalne ozdoby choinkowe!

Zakupując świąteczny drobiazg – wspieramy szkołę i pomagamy dzieciom!

Zapraszamy do szkoły rodziców i dzieci na warsztaty świąteczne

klasy 4
15.11.2012r. godz. 17.00
zapisy do 14.11.2012
klasy 5 i 6
22.11.2012r. godz. 17.00
zapisy do 16.11.2012
Podczas warsztatów będą wykonywane świeczniki z makaronu. Podczas warsztatów będą wykonywane choinki z różnych materiałów (makaron. orzechy, szyszki).

USTALENIA DOTYCZĄCE OBIADÓW (od 1 grudnia 2012r.)

Szanowni Państwo!

Uprzejmie informujemy, że obecny system płatności za obiady funkcjonować będzie do końca listopada.

Zgodnie z ustaleniami zapadłymi podczas zebrania rodziców z dyrektorem szkoły i przedstawicielem Firmy Cateringowej od 1 grudnia obowiązywać będą następujące zasady odpłatności za obiady:

1.   Opłata za obiad wynosi – jak dotychczas – 7 zł.

2.   Opłat za dany  miesiąc należy dokonywać z góry raz w miesiącu na konto: PKO BP 24 1020 1055 0000 9202 0054 1763 Dariusz Kacprzak.

3.   W przelewie należy podać: imię i nazwisko dziecka oraz informację, jak często je obiad, np. „rozliczenie XII – 3 tygodnie - poniedziałki, środy, piątki”

4.    Jeśli w danym miesiącu dziecko jest nieobecne, należy zgłaszać to do pana Kacprzaka tel. 502 521 592 maksymalnie do godziny 9.00 dnia, w którym obiad nie będzie jedzony.  Kwota za niezjedzone w danym miesiącu posiłki będzie odliczana od zapłaty za kolejny miesiąc.

5.   Osoby, które nie mają możliwości dokonywania opłat przelewem, proszone są o zgłoszenie tego do p. Kacprzaka. Możliwe będzie dokonanie wpłaty gotówką w umówionym terminie.

6.   Opłatę za grudzień należy wnieść do końca listopada.

7.   Kontakt z panem Kacprzakiem możliwy jest także za pomocą poczty elektronicznej: kuch_dar75@wp.pl

UWAGA!!!       DOTYCZY DZIECI JEDZĄCYCH OBIADY

Opłaty za obiady będą przyjmowane z góry raz w tygodniu w kolejne piątki (najbliższy 12.10.2012r.) w sekretariacie szkoły w godzinach 8.00 – 16.00.
           Prosimy o płatność za kolejny tydzień lub za cały miesiąc (obiad = 7 zł).
           Pieniądze za niezjedzone obiady będą zwracane pod warunkiem zgłoszenia do godz. 9.00 nieobecności dziecka trwającej 3 dni lub więcej.
            Prosimy o bezwzględne zastosowanie się do podjętych ustaleń.

Dyrektor szkoły: Aldona Cyranowicz

PRACA SEKRETARIATU

Sekretariat szkoły otwarty jest w godz. 8.00 – 16.00.
Środa jest dniem wewnętrznym.
         Prosimy rodziców i nauczycieli o załatwianie spraw wymagających pomocy ze strony Sekretarz szkoły lub interwencji Dyrektor (Wicedyrektor) szkoły w pozostałe dni tygodnia (poza nagłymi, bardzo ważnymi przypadkami).

Dyrektor szkoły: Aldona Cyranowicz

UWAGA! OBIADY!
Od 1 października będzie można korzystać w naszej szkole z obiadów (II dania).
Koszt jednego posiłku – 7 zł.

Można jeść obiady każdego dnia lub w wybrane dni tygodnia.
Wpłaty za posiłki zbierane będą raz w tygodniu, z góry, w kolejne piątki  od godziny 12.00.
Aby otrzymać zwrot pieniędzy za niezjedzone obiady, należy zgłosić nieobecność dziecka danego dnia do godziny 9.00.

Zarządzenie
 Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Błoniu
z dnia  27.09.2012
 
  w sprawie organizacji dni wolnych w roku szkolnym 2012/2013

Dyrektor  Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Błoniu, działając na podstawie Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 października 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. Nr 186, poz. 1245) po zasięgnięciu opinii Rady Pedagogicznej, Rady Rodziców i Samorządu Uczniowskiego, ustala następujące dodatkowe  dni wolne od zajęć dydaktyczno - wychowawczych w roku szkolnym 2012/2013:

·                    02.11.2012r. (Zaduszki)

·                    4 kwietnia 2013 r. (Ogólnopolski Sprawdzian Kompetencji dla klas VI)

·                    2 maja 2013r. (dzień pomiędzy 1 i 3 maja)

·                    31 maja 2013r. (piątek po Bożym Ciele)

W dniach, o których mowa w zarządzeniu, szkoła ma obowiązek zorganizowania zajęć wychowawczo - opiekuńczych.

Prosimy rodziców (prawnych opiekunów) o zgłaszanie do wychowawców potrzeby ewentualnej opieki nad dzieckiem w szkole, zawsze na 5 dni przed ustalonym dniem wolnym.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Dyrektor szkoły
Aldona Cyranowicz

STYPENDIUM SOCJALNE

Uprzejmie informuję rodziców uczniów wszystkich klas o możliwości otrzymania stypendium socjalnego dla ucznia naszej szkoły.
Warunkiem uzyskania stypendium jest dochód, który nie przekracza 
456 zł netto  na osobę w rodzinie, to jest o 105 zł. wyższy niż w latach ubiegłych.

Termin składania wniosków upływa dnia 15 września 2011 r.

Druk do pobrania:
Wniosek – stypendium socjalne
 

Druki wniosków można także otrzymać w sekretariacie szkoły lub u pedagoga szkolnego (gabinet nr 28 na II piętrze), w Urzędzie Miejskim w pokoju nr 1 oraz w Wydziale Oświaty.

Wnioski należy składać
w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu w Błoniu, przy ul. Traugutta 6,
tel. 22/ 725 50 20 

Dyrektor szkoły
Aldona Cyranowicz

Rozpoczęcie  roku szkolnego 2012/13
03.09.2012

Klasy 4 - 6 godz 09.00
Klasy 2 - 3 godz 10.00
Klasy  1 godz 12.00

Warsztaty z psychologiem na temat
„Jak pomóc dziecku odnaleźć się w szkole?”
dla rodziców klas pierwszych (bez dzieci) odbędą się
Rok szkolny 2012/13

Klasa I a Klasa I b Klasa I c Klasa I d
27.08.12 r. (poniedziałek)
od godziny 15:30 do 18:00
w sali 21.
28.08.12 r. (wtorek)
od godziny 15:30 do 18:00
 w sali 21

29.08.12 r. (środa)
od godziny 15:30 do 18:00
w sali 21.

  30.08.12 r. (czwartek)
od godziny 15:30 do 18:00
w sali 21.

Rok szkolny 2011/2012

Plan lekcji na II semestr 2011/12 dla klasy:

1A 1B 1C 1D 1E 1F 2A 2B 2C 2D 2E 3A 3B 3C 3D 3E
4A 4B 4C 4D     5A 5B 5C 5D   6A 6B 6C    

UWAGA RODZICE

Zapraszamy dzieci zainteresowane budowaniem i programowaniem prostych modeli z klocków LEGO podłączonych do komputera!

W terminie 27-31.08.2012 roku w naszej szkole odbywać się będą ROBOWAKACJE. Planowane godziny zajęć: 10.00-12.00 (27.08) , 8.00-12.00 (28-31.08). W czasie spotkań dzieci zbudują takie zabawki, jak: robot omijający przeszkody, linefollower, robopiesek, głodny krokodyl, ryczący lew, tańczące kurczaki, roboty-piłkarze. 

Zajęcia prowadzone będą przez Firmę TROBOT w ramach projektu “Przepis na edukacyjny sukces - ugotuj z nami swoją przyszłość! - wdrożenie programów rozwojowych szkół Gminy Błonie" i finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Grupa składać się będzie tylko z 16 osób. Preferowane dzieci z klas I-IV.

Rodzice zainteresowani udziałem dzieci w projekcie proszeni są o jak najszybszy (do 25.06.2012r.) kontakt z dyrektor lub wicedyrektor szkoły. Warunkiem przystąpienia do projektu jest podpisanie deklaracji deklarującej czynny udział w organizowanych działaniach.

ZAPRASZAMY!

3 kwietnia szóstoklasiści pisali Ogólnopolski Sprawdzian Kompetencji.
28 maja podane zostały jego wyniki.
Jak poradziły sobie nasze szóste klasy?

 

KLASA VIA – średnia 21,69/40 - w skali staninowej WYNIK ŚREDNI
KLASA VIB – średnia 26,59/40 - w skali staninowej WYNIK BARDZO WYSOKI
KLASA VIC – średnia 26,47/40 - w skali staninowej WYNIK BARDZO WYSOKI
ŚREDNIA SZKOŁY –   24,67/40 - w skali staninowej WYNIK WYSOKI

 

Najwyższe wyniki uzyskali:

Imię i nazwisko Klasa Ilość punktów
KAMIL SIDOR VIB 40
ALEKSANDRA CHOJNACKA VIB 38
TAMARA ROCHALSKA VIC 38
LAURA PLOCH VIC 38
ADAM ROZENEK VIA 37
PIOTR BERLIŃSKI VIB 36
MARTYNA GŁOGOWSKA VIB 36
MONIKA GAWART VIC 35
DANIEL MICHALSKI VIB 35
MIKOŁAJ WITEK VIB 35
BARTOSZ KARCZEWSKI VIB 34
ADAM WÓJCIK VIC 34
DANIEL WIELĄDEK VIB 34
ALEKSANDRA KOZŁOWSKA VIC 34
KACPER SEMENIUK VIB 33
WITOLD SOKOŁÓW VIB 32
SANDRA TRZCIŃSKA VIC 32
WERONIKA WADECKA VIC 32
ALEKSANDRA KUCHARSKA VIA 32
MICHAŁ ODZIEMCZYK VIA 30
FILIP BEZPAŁKO VIB 30
JULIA KRZYŻAK VIB 30

GRATULUJEMY!

Zapraszamy
31 marca 2012r. o godz. 13.00

do sali kinowej w Centrum Kultury w Błoniu

PREMIERA PRZEZABAWNEGO PRZEDSTAWIENIA
„CZERWONE KAPTURKI”

W ROLI AKTORÓW: nauczyciele i pracownicy SP2.

Zapewniamy świetną zabawę, dużo śmiechu i niezapomnianych wrażeń.

Zapraszamy wszystkie dzieci od lat 2 do 102 do wspólnego radosnego świętowania DNIA DZIECKA
1 czerwca 2012 na Rynku  >>>zobacz program imprezy

 

LATO W MIEŚCIE 2012

W bieżącym roku planujemy organizację
3 turnusów półkolonii dla łącznie 120 dzieci (po 40 w turnusie) w terminach:

I turnus: 02 – 13 lipca 2012r.

II turnus: 16 – 27 lipca 2012r.

III turnus: 30 lipca – 10 sierpnia 2012r.

Ponieważ nie wiemy, czy otrzymamy dofinansowanie z MIWPU i Kuratorium, na tę chwilę zakładamy, że uczestnicy półkolonii będą musieli pokryć koszty wyjazdów na wycieczki (np. wstępy na basen, do kina, do muzeum itp.) – w kwocie 80-100 zł za turnus.

Wszyscy chętni proszeni są o zapisywanie się na wybrany turnus. Zapisy w sekretariacie.

Karty półkolonijne będą do pobrania od 21 V 2012r.

Zgodnie z Zarządzeniem z dnia 29 IX 2011 roku Dyrektor szkoły przypomina,
że 30 kwietnia i 2 maja to w naszej placówce dni wolne od zajęć dydaktycznych.
Uprzejmie prosimy o dostarczenie do wychowawców klas pisemnych informacji,
które dzieci i w jakich godzinach korzystać będą w te dni z opieki świetlicowej.
Równocześnie informuję, że dnia 4 maja odbywać się będą zajęcia lekcyjne, zgodnie z planem.

ZAPROSZENIE na  SPEKTAKL SŁOWNO-MUZYCZNY
 „JANUSZ KORCZAK – PATRON  DZIECIĘCYCH MARZEŃ”

Dyrektor, Nauczyciele i Uczniowie
 Szkoły Podstawowej nr 2
 z Oddziałami Integracyjnymi
 im. J. Korczaka w Błoniu

 serdecznie zapraszają
 MIESZKAŃCÓW BŁONIA
 dnia 20.04.2012r. o godz. 13.00
 do Centrum Kultury w Błoniu
 na spektakl „Janusz Korczak –
 Patron Dziecięcych Marzeń”

 

Lista dzieci zakwalifikowanych do projektu "Sobotnia edukolandia"
Lista rezerwowa "Sobotnia edukolandia"

WIELKA ORKIESTRA ŚWIĄTECZNEJ POMOCY  w SP2